Re: Metroethernet

Autor: piotr::kapczuk <pk-usenet_at_delme.hoop.pl.invalid>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 13:42:18 MET

In news:fpe57s$r90$1@news.interia.pl,
Krzysztof Ścierski <krzysztof.scierski@demo.pl> typed:

> Witam,
> chciałbym poznać opinie osób na temat usługi &TP metroethernet. Czy
> jest ktoś kto używa? jest zadowolony? jaki jest poziom serwisu
> (polpak?), jakie są czasy reakcji na zgłoszenia? jaka jest awaryjność
> usługi? Mam bardzo atrakcyjną ofertę na 30Mbit i w zasadzie jeśli
> opinie osób mających jakieś doświadczenie będą zadowalające pewnie
> się zdecyduję.

Wczoraj konfigurowałem jedno takie łącze 20Mb. TPSA dała połączeniówkę
/30 i dodatkową podsiec /29. Połączeniówka zadziałała. Druga podsieć nie
była skonfigurowana. Nie ustawili routingu.

Dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Nie ma ludzi od routingu na dyżurach
24/7. Czyli jak w piątek wieczorem padnie routing to sobie czekaj do
poniedziałku, do rana, aż się ktoś tym zajmie.

Dziś rano routing ustawili poprawnie.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk