Re: kupbilet.pl - OT

Autor: Piotr Suchowski <piotr_at_tu.wklej.moje.nazwisko.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 20:52:06 MET

K pisze:
> co jest zlego w uzywaniu powyzszych ns-ow ?

To, że jak zaleje serwerownie, padnie im router, bądź jak to już miało miejsce - "zdechnie
prąd", czy nawet jak Piotrek Kucharski będzie miał taki kaprys to Twoje serwery będą miały
parę dni odpoczynku.

Żeby nie było, ja bardzo lubie fns, sam trzymam tam parę adresów, tyle że ich ewentualne
flapnięcie skutować będzie tym, że mejle mi wpadną trochę później, ircd po splicie się nie
podniesie, a e-koledzy nie będą przez kilka chwil pisać pierdół na forum. Zresztą, nawet do
tak profesjonalnych zastosowań fns nie jest u mnie jedynym NSem dla żadnej z domen.
Kurde, przecież tu naprawdę wystarczy tylko kropla wyobraźni...

--
pgp: 0x5E1F9631
jid: format@jid.pl