Re: kupbilet.pl - OT

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 09:52:56 MET

> kupbilet.pl to firma kogucik nie wiadomo skąd, zupełnie bym się nie
> zdziwił gdyby otrzymali uprawnienia do odsprzedaży biletów bez
> jakiegokolwiek przygotowania, wyłącznie na podstawie koneksji w pzpnie.
> Jak znam życie to zatrudnili na umowę o dzieło studenta drugiego roku
> informatyki by postawił im jak najtaniej serwis www. Ten jak kazali tak
> zrobił. Dowiedział się od kolegów, że najlepsze hostingi to tylko w ovh,
> to też się specjalnie nie zastanawiał, a jako że o mosixach będzie miał
> zajęcia dopiero za 2 semestry to mamy narodowego dealera biletów takiego
> [...]

Ja nie bardzo rozumiem jedną rzecz i proszę o wyjaśnienie:

Gdy pytałem kilka razy o dobry hosting, to zawsze słyszałem, jaki to OVH
nie jest zajebisty i że mam go koniecznie brać. A w powyższym poście
widzę raczej krytykę OVH. O co z tym dostawcą w końcu chodzi?

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com