Re: kupbilet.pl - OT

Autor: Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl>
Data: Fri 22 Feb 2008 - 09:25:11 MET

neon <neon21@wpwytnij.pl> wrote:
> Chciałem się podzielić moimi "wrażeniam" dotyczącymi kupbilet.pl [...]
>
> Mianowicie - czy gdybyście byli właścicielami portalu kupbilet.pl
> pozostawilibyście na stanowisku jej obecnego prezesa (może i właściciela:),
> który mówi, że należy zaczekać przed wejściem do serwisu (do kiedyśtam:) bo
> coś tam im nie działa. Ja mam wrażenie, że człowiek ten zmysły postradał.

Przecież to śmierdzi na odległość.

Domena kupbilet.pl zarejestrowana jest na spółkę Less sp. z o.o. w siedzibą
w Rudzie ÅšlÄ…skiej. Szybki research pokazuje czym zajmuje siÄ™ ta firma:

http://www.kalendarze.biz/less-sp-z-o-o/
http://www.infoadresy.pl/firma.php?action=wizytowka&id=75404

Co ciekawe: http://www.less.com.pl/ ;-)

Serwis hostują w tanim hostingu we Francji (który problemów wydajnościowych
niema, jeden telefon i dostajesz nowy zapas mocy), DNS na darmowym freedns.sgh.waw.pl...

Full profeska.

> że o wycieku danych osobowych z serwisu nie wspomnę...

Ja myślę, że to jest właśnie najpoważniejszy zarzut.

Mam jeszcze inny, ale nie potrafię go udowodnić - może tak właśnie
miało być, może ten system miał nie działać, żeby dla PZPN została
większa pula biletów do rozdysponowania dla różnych fryzjerów, krawców
czy manicurzystów...

Ponc

--
Kto misiowi urwał ucho?