Re: Znowu dziennikarzyna coś nasmarował (Gazeta Prawna)

Autor: Marcin Debowski <agatekun_at_INVALID.ml1.net>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 23:55:42 MET

Dnia 21.02.2008 crazy bejbi <tego.adres@nie.ma> napisał/a:
> a jak na czas nieokreślony ? to co ? za 5 lat ktoś będzie chciał zwrot
> opłaty instalacyjnej ? albo za 8 lat ? i co wtedy ?

Nie wiem, a prawdę mówiąc nie chce mi się wymyślać.

FUT pl.soc.prawo,

Wprowadzenie: Gp,
http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=2156.221.0.39.20.1.0.1.htm

twierdzi, że w przypadku odstąpienia od umowy z o świadczenie usług
telekomunikacyjnych z winy operatora, ma on zwrócić opłatę instalacyjną.

--
Marcin