Re: Zabieraja sie za p. Strezynska

Autor: Slawomir Tobis <usenet_at_Wstaw.Moje.Nazwisko.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 07:50:49 MET

Radosław HORODNICZY (radekh_removeit@gmail.com) wrote:

> Calkowicie z toba sie zgaadzam, nie mam aktualnych danych, ale jeszcze
> jakis czas temu pamietam, jeden guru z tp sie chwalil ze oni dopiero
> zaplacili 1 czy 2 kary na XXX nalozonych :)

Podziękuj za to sprawności systemu sądowniczego w RP v.3.0 oraz 4.x. Sprawy
zakończone pełnomocnymi wyrokami w znakomitej większości wygrał UKE, a nie
&TP (którą oczywiście, w przeciwieństwie do UKE, stać na dowolnie drogich
prawników i przeciąganie postępowań w nieskończoność). Zwróć także uwagę,
jak Spółka Matka (&FT) potulnie stosuje się do postanowień (a nawet tylko
sugestii) regulatora we Francji. Porównaj choćby, aby pozostać w tematyce
grupy, oferty na DSL. Dostali tam parę razy ostro po pewnej części ciała i
doskonale wiedzą, że jeśli będą brykać, dostaną znowu. I to boleśnie.

Dlatego między innymi obiema ręcyma podpisuję się pod nadaniem decyzjom
prezesa UKE rygoru natychmiastowej wykonalności. Kasa na stół i koniec.
Jeśli okaże się, że decyzja była wadliwa, ukarany zawsze może się odwołać i
żądać od Skarbu Państwa zwrotu kary z odsetkami.

/ST