Re: chwila rozrywki

Autor: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <bart_at_hashzero.net>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 11:43:36 MET

Dnia Wed, 13 Feb 2008 11:52:19 +0100, wer napisał(a):

> http://przekroj.pl/index.php?
option=com_content&task=view&id=3418&Itemid=51

> Artykuł w Przekroju, śmieszny w sumie,

No właśnie też ostatnio przeczytałem i ręcę załamałem, bo już normalnie
nie ma chyba w .pl skrawka papieru, który by coś sensownie pisał.
Pamiętam przekrój jeszcze z dzieciństwa, przygody Filutka mnie wciągnęły
i tak już z mniejszymi/większymi przerwami zostałem przy czytaniu tego
tygodnika. No ale ostatnio coraz gorzej nawet i tutaj :/

Xenocide