Re: UOKiK - Sprawdzaja nas

Autor: Łukasz Morawski <lukasz_at_lukaszmorawski.net>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 23:31:30 MET

Radosław HORODNICZY pisze:
> Pare dni temu dostalem pisemko od nich, zeby przeslac im moj regulamin,
> umowe
> i inne takie papiery dawane klientom. W sumie nie mam nic do ukrycia,
> ale troche
> sie boję że jakis sfrustrowany urzednik zacznie sie czepiac szczegolow i
> atakowac
> mnie pismami.
>
> Mial ktos juz z nimi doswiadczenia? Sa upierdliwi, etc ?

Tak. Dwa razy. Znajdą wiele punktów, które im się nie podobają,
zobowiążą do zmiany. Jeśli będziesz chciał potwierdzenia, że miałeś
kontrolę i masz umowę zgodną z prawem i wymogami - odpowiedzą NIE.
Czemu? bo przepisy zmieniają się bardzo szybko... dlatego nikt pod tym
się nie podpisze. Tak swoją drogą, zobaczysz, jak chroniony jest klient,
po liście punktów w Twojej umowie/regulaminie do zmiany ;-)

--
Pozdrawiam,
Łukasz Morawski