SlawcioD pisze:
>>> Zwiększy się za to liczba oddzielnie adresowanych gadżetów i
>>> sprzętów, na jedno wychodzi - większy ruch.
>>
>> Twierdzisz, że moja lodówka będzie chciała poczytać portal pudelek.pl?
>>
>
> moze pudelek jej akurat nie bedzie interesowal, ale np brak piwa juz tak
> i np bedzie mogla zamowic za Ciebie brakujacy towar;).
>
To wiem - prawie 10 lat temu byłem na prezentacji ericssonowskiej
inteligentnej lodówki i trochę sobie z nią pogadałem. Ale zdalne zakupy,
szczególnie generowane automagicznie, niewiele mają wspólnego z
dostawcami treści.
Na zwiększenie ruchu w tym zakresie wpływ mają generalnie dwa czynniki:
- zwiększenie liczby *żywych* użytkowników
- zwiększenie dostępnych treści
a wprowadzenie lub nie IPv6 w niewielki sposób wpływa na te dwa
parametry. I o to mi chodziło w tym pytaniu. Internetowa lodówka, pralka
czy TV mogą ściągać content na "własne" potrzeby (wspomniane RSSy z
przepisami) lub na żądanie uzytkownika, ale wiąże się to ze zwiększeniem
treści z odpowiednią zawartością i w odpowiedniej formie (protokole). A
zwiększenie ruchu poprzez udostępnienie nowych serwisów jest wykonywane
już dziś.
Dla dostawców treści wprowadzenie lub nie IPv6 jest w zasadzie obojętne,
no może za wyjątkiem koniecznych inwestycji (jak dla każdego).
M.
Received on Thu Feb 7 07:50:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Feb 2008 - 08:40:01 MET