Re: Co siÄ™ dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!]

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 15:52:03 MET

Krzysztof Mlynarski <krzysio@wywal-to.security.pl> wrote:
> Zresztą bawiąc się Squish'em i różnymi domenami w PL można więcej
> ciekawych kwiatków wyszukać (np. tutaj):
> <http://www.squish.net/dnscheck/>

Squish jest... dziwny. Tylko dlatego, że nie dostaje (bo nie powinien IMO)
niektórych glue, to dla niektórych domen podsumowuje, że ponad 50% zapytań
"will end in failure at too many nested queries" -- a takich problemów
w ogóle nie zauważam.

p.

PS Ileż miałem zgłoszeń, że FreeDNS źle działa po tym, jak NASK przestał
   domyÅ›lnie pokazywać glue i trzeba "host -v" byÅ‚o zacząć używać...

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal