Re: Tele2 - faktycznie diabeł wcielony?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 12:54:53 MET

Osoba rafal napisała na pl.internet.polip:

> Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie??? Faktycznie oszukują w
> chamski sposób?

W dużym skrócie. Zamówiłem u nich neta, wysłali kuriera, który się ze
mną w ogóle nie skontaktował. Faktycznie, udało mi się potem dorwać nr
listu przewozowego. Złożyłem reklamację, nie przyjęli. Złożyłem drugą,
przyjęli. Po miesiącu gdy kuriera nie było, dzwonię, a tam się okazuje,
że oni nic o reklamacji nie wiedzą. Za tydzień dzwoni babka z działu
marketingu, czy kurier dotarł ;)

Mam teraz multimo, czekałem tydzień.

--
Pozdrawiam