Re: z cyklu: sladami gts-u...

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 13:52:25 MET

> netia ogólnie wszystkich wkurza, wkurza tepse,

tepse ? to chyba dobrze że wkurza tepse ;-)

> wkurza niezależnych,

a i owszem, wkurza niskimi cenami, swojego czasu wkurzyła mnie swoją
polityką.
Ale - z każdym się idzie dogadać.

Chłopaki walczą o klientów, nie wiem jaka jest strategia tej firmy, ale
walczą.
To że zaniżają ceny - może wkurzać, ale też mobilizować do obniżania
własnych kosztów
żeby móc zapronować dobre warunki innym.

> netii zawdzięczamy podwyżki cen za wieszanie anten na obiektach emitela,

jest popyt, ceny moga urosnąć jeżeli miejsca na masztach mało... prawa
rynku.

> netia robi jakieś pomylone promocje na Internet w rodzaju "dajemy Ci
> pieniądze jak podpiszesz z nami umowe" o jakości działania ich łącz nie
> wspominam :(

pomylone jak pomylone, w podobnej cenie pewnie kupują LANy przez swoje
spółki
Internetia/Lanet/cokolwiek.
Wyliczyli sobie za ile chcą pozyskać abonenta i to robią, różnymi metodami.

Może i mają problemy, ale w końcu je rozwiążą.
A jak ktoś jest niezadowolony, to zgłaszać wszystkie problemy na piśmie,
dokumentować
i rozwiązać umowe a potem się sądzić.

Trzeba obserwować się dostosowywać.

Marcin