Re: Jakość usług - podejście pierwsze

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 01:51:48 MET

Maciej Bebenek pisze:

> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=2719&layout=3&page=text

> Przypomnę, że sprawa dotyczy najdłuższego (lub jednego z najdłuższych)
> wątków poruszanych na polipie. Można teraz się wypowiedzieć publicznie i
> na temat :-P Termin upływa 24 lutego.

No i oczywiście wychodzi na moje. Większość punktów nie dotyczy jakości
łącza jako takiego, a te które dotyczą są łatwe do obejścia lub tak
ogólne, że równie dobrze mogliby je streścić w jeden: "subiektywna jakość
łącza w skali od 0 do 10".

--
http://tomasz.insane.pl