Re: Internet biznes

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 21:07:40 MET

W artykule <fmgbbv$oao$1@nemesis.news.tpi.pl> michal.b napisał(a):

> czyzby UPC wprowadzila cos na wzor tepsianego DSL-a ?
> http://www.upc.pl/biznes/

Na to wygląda. Ale ceny wcale nie są konkurencyjne.

> Ciekawe czy sie przyjmnie....
>
> zwlaszcza jezeli popatrzec na cenny no i na
[...]

Informacja o limicie dotyczy tylko dawnego pakietu chello starter,
który nie jest pakietem biznesowym.
Jednak regulamin jest taki sam dla wszystkich. A może kiedyś ponownie
wprowadzą limity...?

Ale skoro już zacząłem, to zwrócę uwagę na ważniejsze jeszcze
kwestie dla klienta biznesowego (bo znam UPC od ponad 6 lat).

A chociażby czy:
- oferują STAŁY adres IP? Nie. Czyli firma może mieć problemy
z dostępnością usług po jego zmianie.
- czy można mieć własny revDNS? Nie.
- czy można postawić własny serwer poczty? Tak, ale i tak adres IP,
który klient otrzyma znajduje się na listach RBL i 90% serwerów
będzie blokowało pocztę. Czyli w praktyce odpowiedź również brzmi Nie.

I jeszcze jedna moim zdaniem zaleta - porty NetBIOS są blokowane.
Czyli zmniejsza to ryzyko rozsiewania wirusów.

Jakbyście jeszcze mieli jakieś pytania i będę znał na nie odpowiedź,
to chętnie odpowiem. Nie ma to jak wtajemniczenie w niektóre sprawy :)

Jacek