Re: ipv4 2-3 lata

Autor: Marcin Gondek <drixter_at_e-utp.net>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 17:49:30 MET

gotar pisze:

> Rok temu gdy próbowałem od handlowca wyciągnąć właśnie IPv6 dostałem
> informację od technika, że tylko na jednym węźle (Wrocław?) mają to
> pokonfigurowane i odpalone.

Jakąś infrastrukturę muszą mieć.
ns4.ikp.pl i mx0.ipartners.pl mają wpisy IPv6.
Bardzo możliwe że nie mają natywnie wszędzie ale tunelem do najbliższego
ich POP IPv6 powinno coś się zdziałać.

Sam mam tunel do GTS (IPv6), fakt jako peer i do celów
testowo-naukowych, ale na stabilność jego nie mogę narzekać.

--
Marcin Gondek / Drixter
http://drixter.e-utp.net