Re: TkTelekom i AS

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 11:44:31 MET

Sied@r <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> wrote:

> O pewnych sprawach stanowia umowy i regulaminy.
[...]
> Tu to samo - nabyli prawa i widocznie RIPE nie moze im ich ot tak odebrac.

Chcesz mi powiedzieć, że w czasach prehistorycznych, gdy nikomu w USA
nie śniło się nawet, że gdzieś indziej jest też cywilizacja, robiono tak
duże alokacje spisując umowy, pisząc regulaminy itp.? Jeśli na prawdę
tak było, to chyba instytucje biorące adresy miały prawników-wizjonerów.

> Gdyby mogli ot tak, pewnie by to zrobili.

Na razie mają co przydzielać. Za 4 lata zobaczymy, czy upowszechni się
IPv6, czy będą zwalniać kolejne zarezerwowane przestrzenie, czy też nie
będzie już takiego zapotrzebowania (innymi słowy zacznie rosnąć odsetek
adresów używanych wśród alokowanych).

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/