Re: ipv4 2-3 lata

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 20:25:24 MET

> Ot, typowa logika any-usera. Problemem nie jest opieszałość ludzi.
> W jakim czasie wydrukujesz 30M dowodów? ;)

A w jakim czasie tworzy się jeden taki dowód?

Przy założeniu, że X, to będzie to X*30M. Oczywiście trzeba uwzględnić,
że to przy założeniu, że będą one produkowane 24/7, zatem trzeba zadbać
o zatrudnienie odpowiednio dużej ilości ludzi do tej operacji, albo
oderwać ich od innych obowiązków.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com