Re: ipv4 2-3 lata

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 20:15:00 MET

> Widać nie jest to wiedza dla any usera.
> Sprobuj wymienic dowody osobiste lub inne dokumenty w przeciagu 2 tygodni
> lub rejestracje w kazdym samochodzie. Widzisz skale problemu?

Problemem przy wymianie dowodów nie są wg mnie ograniczenia techniczne,
tylko zwykła opieszałość ludzka. Gdyby hipotetycznie kazać ludziom
stawić się w określonym czasie i miejscu w celu wymiany dowodu pod
groźbą grzywny i więzienia, to podejrzewam, że 99,99% by się stawiło
(pomijam chorych itp.) i wymiana poszłaby bardzo sprawnie.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com