Re: ipv4 2-3 lata

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 19:27:57 MET

> Pomijasz koszty. Z jakiej beczki dowolna instytucja komercyjna ma zostac
> postawiona przed faktem dokonanym koniecznosci poniesienia kosztow ku
> ukontentowaniu RIPE?

1. Nie ukontentowania RIPE, tylko odblokowania numerów IP, których używa
cały świat.

2. Racja - aspekt finansowy odsunięcia podstawowej działalności na
dalszy plan i priorytetowego zajęcia się pracami na rzeczy odblokowania
niepotrzebnych IP pominąłem celowo - chodziło mi tu o aspekt techniczny.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com