Re: TkTelekom i AS

Autor: Michał Mirosław <newsy-mq1_at_rere.qmqm.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 11:34:41 MET

Istnienie "Bartosz Waszak" przekazało taką wiadomość:
> Przecież to nasz narodowy sport, wydębić jak najwięcej PI od RIPE zanim
> się wkurzą.

IMHO jest to wina samego RIPE. Polityka przydziałów jest tak
skonstruowana, że PI jest dużo tańsze: za PI płaci ISP pośredniczący
(w roku przydziału) w ramach swojej opłaty członkowskiej, a żeby dostać
PA trzeba się samemu opłacać co roku albo uzależnić się od któregoś
z dostawców łącz i jechać na jego PA.

--
Michał Mirosław                           http://rere.qmqm.pl/          |____|
                                          mailto:newsy-mq1@rere.qmqm.pl      |