Re: ipv4 2-3 lata

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 03:38:25 MET

Bartosz Waszak wrote:

> a CMTS cisco czy inny ?
> Bo arris to tylko l2 ma wiec tam mozna spokojnie pchnac,

wlasnie w takim srodowisku to testowalem

nie wiem jak na wiekszych sieciach, ale na mniejszych arris spokojnie
daje rade, a ze router to w takiej sytuacji linux to mamy praktycznie
gotowa i stosunkowo niedroga platforme do ipv6, aczkolwiek ciagle mi sie
wydaje ze wprowadzenie ipv6 to wybieganiem przed szereg...

> racja, tutaj się poprawia.

jak sie zachowaja defaultowe visty jak sie im cos ipv6-aktywnego
podstawi w sieci ?

futszaK