Re: Probniki beda instalowac :>

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 10:13:42 MET

Użytkownik "Marcin Kuczera" <marcin@leon.usun-to.pl> napisał w wiadomości
news:flu2fh$6c7$1@polsl.pl...

> przepraszam, ale co ona ma do tego ze TP mówi "nie mam Pańskiego płaszcza
> ?"
> Odwołują się w nieskończoność a przepisy uniemożliwiają odpowiednie
> egzekwowanie kar.
> UKE akurat nie jest komornikiem...

najwidoczniej masz problem z rozumieniem tego co czytasz, ale sadze ze jest
troche pozno by to nadrobic...
Gdzie ja napisalem cos o jakichkolwiek zarzutach wobec Pani prezes UKE, ze
nie moze wyegzekwowac kary?
Napisalem tylko ze metoda nakladania kar jest malo skuteczna. Rozumiem ze
lubisz sobie wszystko nadinterpretowac by komus miec okazje przylozyc, to mi
sie kojrzy z pewna scena z kultowego filmu: "pijak i zlodziej, bo kazdy
pijak to zlodziej"

> Popełniają oczywiście sporo błędów, ale jak mają ich nie popełniać jeżeli
> brakuje im ludzi
> znających odpowiednie tematy ?

Nie wiem, nie obchodzi mnie to jako konsumenta ile i jakich maja ludzi, choc
zycze im jak najlepiej, ale to lezy poza moim obszarem kompentencji
zawodowych i jakimkolwiek obszarem mojego odziaialywania, ktory konczy sie
na wyborach powszechnych...

> Stąd te konsultacje, wyobraź sobie że sam kilkukrotnie brałem udział w
> konsultacjach z UKE i
> bezpośrednio z Panią prezes na różne tematy, choćby ceny dzierżawy za
> łącza miedziane

Gratuluje,ale co to wnosi do dyskujsji?

> Są rzeczy o których nie masz pojęcia że wogóle coś się działo, a
> wypowiadasz się jakbyś
> wszystkie rozumy pozjadał - albo jak ta banda pier...ch górniczych
> związkowców.

Patrz, napisalem tylko "wszyscy wiedza, prawie zadna" a Ty juz wyskakujesz z
wywodem jak na wypracowaniu, co wiecej juz mi wyrzucasz ze pozjadalem
wszystkie rozumy. Zalosne jest atakowanie kogos presonalnie, a nie jego
tez, dla Ciebie jednak tezy sa niewazne i tak wiesz wszystko lepiej, a jak
nie to zawsze mozesz uzyc w wypowiedzi jakis wulgarayzm, np "pierdolonych",
wtedy Twoja wypowiedz jest wazna.
    Jesli jednak zwracasz sie do mnie to pozowl ze odpowiem na Twoich
"pierdolonych" w twoim jezyku, bys tym razem zrozumial o czym mowa: z takimi
tekstami to ode mnie 3 ch**e w bok...

Wlochaty