Re: najdłuższy wątek - Streży ńska w GW - moja proba podsumowania

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 21:01:34 MET

futszaK <futszak@gmail.com> wrote:

> kazdy klient chce miec usluge uruchomiona w dajacym sie przewidziec
> czasie,

A żadna firma nie chce dopłacać do klienta.

> a jesli milosciwie nam panujacy operator robi trudnosci to
> powinna pojawic sie mozliwosc odbioru wlasnym sprzetem z ustalonego
> przynajmiej jednego punktu na terenie gminy, w koncu jesli jestem
> operatorem to nie bedzie to dla mnie jakims problemem

Ale oni mogą mieć problem z tym, żeby taką usługę w ogóle zrealizować.

> ja nie definiuje, operatorem jest ten ktory zostal zarejestrowany w UKE,
> koniec kropka

To się chyba robi jednym papierkiem za 11 zł.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/