Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 20:51:52 MET

Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:

> Operatorzy komorkowi stosuja kaucje, mozna to traktowac jako swojego
> rodzaju wyrocznie co wolno a czego nie wolno (w praktyce, teoria moze

Z tym, że taki klient kaucji nie zapłaci, bo nie ma z czego. I efekt
jest taki, że on nie ma usługi, a ja nie mam klienta.
Nie to, żebym szczególnie nad tym bolał w swoim przypadku - bardziej
chodzi mi o zasadę, że w ramach ochrony konkurencji i konsumenta (w tym
przypadku konsumenta) jest cała paleta osób, które na tym tracą.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/