Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Jan 2008 - 09:47:41 MET

On 05.01.2008, T <t@invalid.invalid> wroted:

> Co Ty bredzisz... wybacz, ale inaczej określić tego nie sposób.
> Konkurencja to "wiarygodna informacja dla klienta"? Co to ma ze sobą
> wspólnego?

Dziękuję, nie mam więcej pytań. Jeśli nie rozumiesz związku między
zdolnością do dokonania racjonalnego wyboru, a działaniem podstawowych
mechanizmów rynkowych (konkurencji) powinieneś mieć tyle przyzwoitości,
żeby nie zabierać głosu w rozmowie dopóki się nie dowiesz od kogoś
kompetentnego co to jest rynek i jak działa.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>