Re: najd³u¿szy w±tek - Stre¿yñska w GW - moja proba podsumowania

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 17:25:27 MET

Maciej Bebenek wrote:

> Ten wÄ…tek traktuje o stosunku klient (konsument) - operator.

nie wiem czy tak do konca nie na temat, wielu pomniejszych operatorow w
przypadku wprowadzenia regulacji stosunkow klient-konsument bedzie
niejako miedzy mlotem a kowadlem, bo oni by chcieli zapewnic odpowiednia
jakosc uslug, ale nie moga, bo im TPSA utrudnia zycie wytwarzajac
jednoczesnie konkurencyjna usluge

> Jak chcesz
> się bawić w regulacje, to zabieraj głos chociażby w konsultacjach UKE.
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&news_cat_id=142&news_id=2667&layout=3&page=text

dziekuje za link

futszaK