Re: Sterzynska w GW

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 13:28:44 MET

T wrote:

> Ale przecież nie muszą -- nikt nie zmusza do podpisywania wieloletnich
> umów na dostep do internetu. Jeśli TPSA zmusza na jakichś obszarach, to
> być może można się tym zająć, ale tylko dlatego, że TPSA jest monopolistą.

ale jak TPSA kusi moich klientow wieloletnimi umowami z niskimi cenami
to ja tez zrobilem takie zeby nie byc gorszy i stracic mniej klientow
(ja jestem na pewnym obszarze operatorem dzialajacym dluzej niz TPSA,
przynajmiej jesli chodzi o staly Internet)

Efekt ?
Dostaje (przynajmiej na poczatku) mniej pieniedzy od klientow co
przedklada sie na mniejsze inwestycje w siec, lacza w swiat i tak dalej,
a klienci maja gorszej jakosci usluge ode mnie.

futszaK