Re: UKE a peering z TP - konsultacje.

Autor: Wemif <wemif_at_amsnet.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 22:17:35 MET

andzio <andzio@net-komp.net.pl> wrote:

> Po przestudiowaniu
> http://www.uke.gov.pl/_gAllery/67/62/6762/Peering_TP_projekt_do_konsultacji_jawny.pdf
> mam pytanko.
> Zalozmy hipotetyczna sytuacje ze w mojej sieci mam "dostwce tresci"
> ktory zaklada jakis serwis, ktory szybko zyskuje na popularnosci.
> Wystepuje z wnioskiem np do tpsa o "perring". Jakie warunki musze
> spelnic by byl to "bezplatny peering" a jakie by to byl "platny pering" ?

Tu jest bardziej aktualna wersja tego dokumentu (z 2.01.2008)

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=2667&layout=3&page=text

czyli
- lacze minimum 1Gbps
- minimum 750Mbps ruchu IP z wlasnej sieci (suma ze wszystkich Punktow
Wymiany Ruchu)
- stosunek min 1:2 (1 od Ciebie do TP, 2 do Ciebie) (min to znaczy mozesz
dawac im wiecej, ale nie mniej niz polowe tego co bierzesz).

a.