Re: DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!

Autor: maciek <maciek_at_zax.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 13:30:19 MET

Użytkownik "ja" <ja@w.pl> napisał w wiadomości
news:flgkkg$7o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam .
>

> DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!
> _____
> Kupiłem parę miesięcy temu hosting MyHOST 1500 za1 PLN.
> Jako że nie byłem do końca przekonany do sprawności hostingodawcy, nie
> chciałem przedłużyć umowy.
>
> A TAM RODZYNEK!!!.

Dokładnie tak samo wpadłem... :( potrzebowałem "na gwałt" zewnetrzenego
hostingu, a ze mam u nich kilka domen, patrze promocja za 1zł przez 3
miesiące no to biore, spodziewałem sie ze to mozna traktowac jako okres
probny. Jednak pozniej zapomnij, nie dosc ze o wszystko trzeba sie prosic,
to jesze maja strasznie laskawe podejscie do klietna. Ich serwery reklamowe
sa w polsce, ale Twoj hosting wsadza do Holandi :/ . W miedzyczasie
pogrzebałem oferty konkurencji i np. w netart masz tez jest promocja za 1zł,
ale tam dostajesz serwer na 0,5 roku i zadnych zobowiazan dalej, wygodnie i
milo do tego wszystkie serwery w PL. Takze ja koncze co mam i sie wynosze z
domeny.pl bo to co robia to naprawde swinstwo... owszem nie przeczytałem 10
str. regulaminu, do ktorego link malym maczkiem znajdowal sie na 4 etapie
zamowienia, moja wina. Ale pewne zasady fair-play powinny obowiazywac w tak
duzej firmie.