Re: DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!

Autor: Lukasz Olesiejuk <maly_at_NOSPAMwarpie.net>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 22:29:27 MET

Dnia Thu, 3 Jan 2008 22:16:11 +0100, zbino napisał(a):

> warunkach

> A może to nadaje się do zgłoszenia do jakiegoś urzędu ochrony konsumenta.
> Rzeczywiście firma się stara, aby klient się nie zorientował, gdzie jest
> haczyk.
> Zbych

Ten regulamin jest jakos nie tak chyba skonstruowany jak powinien...

Czytajac po kolei jest:
Po upływie okresu 3 miesięcy uczestnik dokonuje opłaty za
okres pozostałych 9 miesięcy, obliczonej proporcjonalnie do standardowej
ceny rocznego
abonamentu.

Czyli umowa na rok?

4. Przedłużenie utrzymania usługi nabytej w ramach promocji „Serwery od 1
złotówki” na
okres kolejnego roku, będzie odbywać się na standardowych warunkach zakupu
i na
podstawie cennika obowiązującego w chwili odnowienia.

Czyli tak! Na rok! ale...

5. Uczestnik promocji zobowiązuje się do opłacania usługi przez trzy
kolejne lata. Rezygnacja z usługi nabytej w ramach promocji „Serwery od 1
złotówki” przed upływem trzech lat od daty zakupu, zobowiązuje Abonenta do
uiszczenia z chwilą rezygnacji opłaty w wysokości proporcjonalnej do czasu,
który pozostał do końca w/w okresu i ustalonej według aktualnie
obowiązującego cennika. Abonent zobowiązuje się nie podejmować żadnych
działań, uniemożliwiających spełnienie powyższego warunku.

Czyli zobowiazuje sie na rok? czy na 3 lata? Czy nawet na 4?

Dziwne... Gdybym to ja sie na to nacial - na pewno probowalbym to gdzies
zglosic.