Re: Sterzynska w GW

Autor: Asmodeusz <asmok_at_tmp8.idx.tenwyraztnij.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 13:51:28 MET

Jan Strybyszewski napisał(a):

> Ale warto na TPSA a nawet na wszystkich wymusic ze suma lacz
> miedzyoperatorskich przeznaczonych do wymieny ruchu klientow
> indywidualnych musi byc rowna np polowie przeplywnosci oferowanej
> klientom wlasnym indywidualnym . Wiem wiem urynanety by padly.

E tam padły. Podpisałyby umowy z sąsiednimi urynanetami na wymianę ruchu
łączem 100Mbit/s.
W końcu to też łącze międzyoperatorskie przeznaczone do wymiany ruchu
klientów, no nie? A suma łącz by im skoczyła o kilka tysięcy procent :)
A że 99% ruchu klientów szło by nadal biednym 2Mbitowym dslem to już
wina klientów.

> Chyba kazdy wie ile sprzedaje klientom nie ?

Ile sprzedaje czego? Pasma? Ale pasma skąd dokąd?