Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 13:11:12 MET

On 03.01.2008, kulek <kulus13@poczta.onet.pl> wroted:

> No i wracamy teraz do tego o czym mówiłem już kilka miesięcy temu.
> Powtórzę jeszcze raz:
> Urzędy powinny zacząć walkę z kłamliwymi i oszukańczymi reklamami.

Nie jestem pewien, czy trzeba jeszcze coś konkretnego robić, ustawa
o nieczciwych praktykach handlowych weszła w życie dwa tygodnie temu,
a jej zapisy są dość mocarne (ogólne). Teraz by miały pole do popisu
organizacje konsumenckie (gdyby istaniały i były dość silne).

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>