Re: DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!

Autor: Asmodeusz <asmok_at_tmp8.idx.tenwyraztnij.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 11:43:25 MET

ja napisał(a):

> Wiadomo, że jak coś jest za 1 zł, a u innych kosztuje dużo więcej,
> to powinno się do tego podchodzić ostrożnie. Ale wymaganie czytania
> kilkustronicowego regulaminu przy każdym zakupie rzeczy/usługi,
> która nie wydaje się być podejrzana jest moim zdaniem bez sensu.

Hmm, osoby z takimi poglądami powinny zostać ubezwłasnowolnione (żeby
nie zrobiły sobie krzywdy) lub przynajmniej pozbawione praw wyborczych
(żeby nie robiły krzywdy innym).
Trudno mi uwierzyć że komuś udało się ukończyć podstawówkę a jest dla
niego kłopotliwe przeczytanie ze zrozumieniem 6 stron tekstu.