Re: Sterzynska w GW

Autor: Michał Mirosław <newsy-mq1_at_rere.qmqm.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 17:31:26 MET

Istnienie "T" przekazało taką wiadomość:
> To nie jest analogia. Jeśli zabraknie miejsca, to niektórzy klienci nie
> polecą, a nie polecą wolniej, jak to się dzieje w przypadku łącza
> internetowego. To kluczowa różnica. Tyle.

W przypadku łącz nadmiarowe pakiety się zwykle unicestwia (wolniej
wcale nie lecą jak jest ich dużo). Różnica w stosunku do pasażerów
jest taka, że tych drugich się zwykle nie zabija - tak też jest
w sieciach z gwarantowanym dostarczeniem danych do celu (np. FC).

--
Michał Mirosław                           http://rere.qmqm.pl/          |____|
                                          mailto:newsy-mq1@rere.qmqm.pl      |