Re: nasza-klasa.pl zdech³o???

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 09:04:34 MET

zVID pisze:
> Vitam.
>
> Klienci zaczynaj± torpedowaæ pytaniami... U innych te¿, czy tylko u nas?

Ja sie nie dziwie poziom ruchu do nich to jest normalnie koszmar ale i
tak z tego co wiem problem maja z serwerami. Nie ma to jak nagla
popularnosc. Pamietam jak artykul w onecie wysadzil "Bociany w
Przygodzicach" w kosmos ruch z 5Mb/s wrosl do 90Mb/s w ciagu 30 minut od
ukazania sie artykulu an stronie onetu :) i fastethernet okazal sie
waski gard³em.