Re: Sterzynska w GW

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 00:04:04 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
>Jaka konkurencja? Rozumiesz w ogóle kontekst mojej wypowiedzi?

Ta, która oczywiście wspaniale działałaby na rynku gdyby zrobić coś
innego niż wymóc pewne standardy, a nie będzie działać, jeśli się je
wymusi.

--
  Kruk@ -\                   | Rzeczywiście  Geant ma dosyć rozbudowany jak
          }-> epsilon.eu.org | na spożywczaka dział komputerowy (Bart Ogry-