Re: Sterzynska w GW

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 23:39:30 MET

T <t@invalid.invalid> wrote:

> Mówię o regulaminie promocji, który mnie interesował. Resztę dostało tez
> parę milionów innych klientów, gdyby było tam coś bardzo niekorzystnego,
> to pewnie bym o tym wiedział.

Ty, zupełnie jak z piramidami finansowymi. Ludzie też się dowiedzieli.

> A gdybym nie wiedział, to ew. strata nie jest duża.

No ba! Najwyżej będziesz płacić abonament przez rok za coś
czego nie używasz albo zapłacisz karę za zerwanie umowy.
Każdego kręci w życiu coś innego, mnie nie bawi jak jestem
oszukiwany, ale każdy jest inny.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--