Re: Sterzynska w GW

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 22:30:18 MET

T <t@invalid.invalid> wrote:

> Takie stwierdzenie to raczej Ty powinieneś udowodnić, a nie ja obalać.

O nie. Piłeczka po twojej stronie. To ty stwierdziłeś, że nie mam racji.

> NASK... i co jeszcze?

O, chociaż raz zacytowałeś to do czego ktoś się odnosi. Zatem:
"Ten problem w ogóle by nie istniał gdyby w okolicy istniał wtedy
jakikolwiek inny provider". NASK to jakikolwiek inny provider.
Nie ufoludek, nie teletubiś.

> Warunki świadczenia usług. W sytuacji, gdy firma nie musi z nikim
> konkurować może robić praktycznie cokolwiek (oczywiście w pewnych
> granicach, ale bardzo szerokich), bo klienci i tak nie mają wyboru.

Ależ mają.

> Może po prostu wielu klientów woli taki produkt, kiepski lecz tańszy?
Żeby on jeszcze był tańszy.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--