Re: Sterzynska w GW

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 21:34:32 MET

T <t@invalid.invalid> wrote:

> No tak, jakis jeden router... jaki to procent wszystkich routerów?

Nie wiem, a Ty wiesz? Ja mogę zaryzykować stwierdzenie, że w owym czasie
podobnie było na pozostałych. Jesteś w stanie je obalić?

> Jakie konkretnie? Ten problem w ogóle by nie istniał gdyby w okolicy
> istniał wtedy jakikolwiek inny provider...

A nie istniał? Od dawna był przecież NASK od którego wszyscy w owym czasie
radośnie uciekali do... TPSA.

> Brak konkurencji lub
> konkurencja bardzo ograniczona stwarza sytuację w której monopolista może
> dyktować warunki.

A jakie to warunki dyktowała niby TPSA?

> Rozwiązaniem nie jest tu biegunka regulacji, lecz
> przywrócenie zasad konkurencji na danym rynku.

Oczywiście, bo jeżeli chodzi np. o rynek żywności
to konkurencji zupełnie nie ma, skoro chleb składa się z gipsu,
parówki z wody i skóry, a wędlina z ulepszaczy.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki