Re: Sterzynska w GW

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:44:16 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
>Nawet nie wiesz, jakie bzdury wpisujesz, zalezność jednego od drugiej
>wiąże się z tak wieloma czynnikami, że NIE DA SIĘ tego zdefiniować
>optymalnie ustawowo.

Wielu rzeczy nie da się zdefiniować optymalnie ustawowo. Nie da się np.
powiązać stanu technicznego pojazdu, umiejętności kierowcy, a jednak
PoRD określa maksymalną dozwoloną prędkość poruszania się po drogach
publicznych. To się nazywa kompromis pomiędzy różnymi oczekiwaniami.

--
  Kruk@ -\                   | To   jest   nałóg,   a   ja   jestem   twoim
          }-> epsilon.eu.org | MONAREM.(mój kierownik)