Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:11:36 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnfnhflt.pds.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> To można odnieść zarówno do ciebie, jak i kolegi nieogolonego.
> Poczytajcie może sobie o niedoskonałościach rynku, a potem przemyślcie
> swoją religię wolnorynkową.

Kolega Kruk, swoja wiedze udowadnialem na egzaminach podczas studiow i nieco
mnie smieszy prostackie zbywanie sprawy ala pocztyaj czy pogoogluj,
szczegolnie jesli nie wiem co ta osoba w danym zakresie reprezentuje.
Posluze sie Twoja metoda i odesle Cie do pierwszych stron Begga, tam sobie
odszukaj defunicje ekonomi, starczy?

_Mozemy sie umowic ze ja wroce do ksiazek, a Ty do przedszkola, tam gdzie
zostawiles kulture osobista..._

Wlochaty