Re: Sterzynska w GW

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 01:24:37 MET

T <t@invalid.invalid> wrote:

> Ale co to ma do rzeczy? Jest oczywiste, że w przypadku umowy na czas
> określony masz taniej niż w przypadku umowy na czas nieokreslowy, właśnie
> dlatego, że operator ma gwarancje stałych wpływów w danym okresie czasu.

I to niby ma uzasadnienie? Rozumiem, że jak w przypadku GSM promocja
i umowa wynika np. z powodu sfinansowania przez operatora
mojego telefonu, ale jaką niby inwestycje ponosi w tym przypadku
TPSA? Kable w ziemi już są, DSLAM jak nie mnie to może obsługiwać za
5 minut kogoś innego. Może modem, którego wartość o to pewnie 10E?

> Tymczasem niektórzy chcieliby zjeść ciastko i mieć ciastko.

O właśnie, jak chcę ciastko to chcę ciastko a nie umowę na codzienne
jedzenie określonych ciastek przez rok i wtedy ciastko kosztuje
2PLN a nie 10PLN bo piekarnia ma gwarancję stałych wpływów.

Uwaga: jak mi nie smakuje to idę do kogś innego. Tak to działa
obecnie z ciastkami.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--