Re: Sterzynska w GW

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 21:44:43 MET

Hello T,

Sunday, December 30, 2007, 9:28:34 PM, you wrote:

> W miastach jest, a wiele osób i tak wybiera Neostradę...

Mieszkam w mieście. Wojewódzkim. I nie mam wyboru. Wybór jest - na
blokowiskach, gdzie opłaca się instalować kablówki. Ale nawet te
kablówki często w świat wychodzą po marnych łączach T(ego)PSA. Jakby
się człowiek nie obrócił - dupa i tak z tyłu.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl