Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 17:14:57 MET

Konrad Baśkiewicz pisze:

> Czy ja śnie, czy ona chce żeby klienci indywidualni mieli zapewniony CIR
> wyĹĽszy od zera...?

CIR chyba średnio dotyczy DSL-i, ale ad meritum to oczywiście. Nie można
sprzedawać usług zdefiniowanych jako "coś albo nic". Oczywiście pomiar
rzeczywistej prędkości łacza internetowego jest rzeczą skomplikowaną

> Ciekawe o ile wzrośnie cena za Internet...

Nie musi wzrosnąć, po prostu klienci dowiedzą się, co faktycznie mają
zagwarantowane. Poczytaj sobie o gwarancjach SLA.

--
http://tomasz.insane.pl