Wlochaty pisze:
> Użytkownik "Konrad Baśkiewicz" <kb@_skaksujtobonielubiespamu_kab.pl> napisał
> w wiadomości news:fl5aot$5ir$1@news2.task.gda.pl...
>
>> Czy ja śnie, czy ona chce żeby klienci indywidualni mieli zapewniony CIR
>> wyższy od zera...? Ciekawe o ile wzrośnie cena za Internet...
>
> Klient koncowy/indywidualny/domowy praktycznie nigdy nie jest podpinany via
> Frame Relay, dlatego okreselenie CIR nie bardzo znajduje tu miejsce... Ale
> jesli chodzi o gwarancje, to ja tez sobie nie wyobrazam takiej sytuacji...
Spójrz ze strony klienta, ma do wyboru opcje:
256Kb/s - 30 zł
512Kb/s - 40 zł
1Mb/s - 60 zł
2Mb/s - 75 zł
Wybiera najszybsze łącze, a ma transfer na poziomie 256Kb/s. Czyli jest
tak naprawdę robiony w bambuko. Płaci 45 zł za to, że ma inne cyferki na
umowie niż ten co ma 256Kb/s. I w dodatku nie może nic powiedzieć, bo
nie gwarantujemy przepustowości.
Szczególnie klient prywatny jest narażony na takie numery. Sieciowcy
wiedzą co to jest CIR, gwarancja i jakie jest z tym związane ryzyko.
Prywatni nic nie wiedzą, a potem się dowiadują:
Przecież to przyjęta zasada w Internecie.
wer
Received on Sat Dec 29 14:40:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 29 Dec 2007 - 15:40:01 MET