Re: Sterzynska w GW

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 14:36:03 MET

Wlochaty pisze:
> Użytkownik "Konrad Baśkiewicz" <kb@_skaksujtobonielubiespamu_kab.pl> napisał
> w wiadomości news:fl5aot$5ir$1@news2.task.gda.pl...

> Klient koncowy/indywidualny/domowy praktycznie nigdy nie jest podpinany via
> Frame Relay, dlatego okreselenie CIR nie bardzo znajduje tu miejsce... Ale
> jesli chodzi o gwarancje, to ja tez sobie nie wyobrazam takiej sytuacji...

Spójrz ze strony klienta, ma do wyboru opcje:

256Kb/s - 30 zł
512Kb/s - 40 zł
1Mb/s - 60 zł
2Mb/s - 75 zł

Wybiera najszybsze łącze, a ma transfer na poziomie 256Kb/s. Czyli jest
tak naprawdę robiony w bambuko. Płaci 45 zł za to, że ma inne cyferki na
umowie niż ten co ma 256Kb/s. I w dodatku nie może nic powiedzieć, bo
nie gwarantujemy przepustowości.

Szczególnie klient prywatny jest narażony na takie numery. Sieciowcy
wiedzą co to jest CIR, gwarancja i jakie jest z tym związane ryzyko.
Prywatni nic nie wiedzą, a potem się dowiadują:

Przecież to przyjęta zasada w Internecie.

wer