Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE

Autor: Steven Jurczyk <steve_at_post.pl>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 00:11:58 MET

> taka zagranice jak w gtse to ja serdecznie.... nie mam juz sily
> tlumaczyc klientom ze lada chwila bedzie nowe lacze.

sluchajcie, o co wy z ta zagranica w GTSCE?

juz ktorys raz czytam narzekania na zagranice, sam korzystam (i to na
troche grubszej rurze niz kilkadziesiat mbit) i prawde mowiac nie wiem o
co chodzi?

co do pierwotnego postu - moze warto przetestowac te lacze czyms
ambitniejszym niz total commander... zerknac na czasy przejscia dla
wiekszych pakietow (jak wyglada mtr onet.pl 1200, mtr google.com 1200,
mtr sunsite.icm.edu.pl 1200 ?).

jezeli testowac pasmo sciagania z ftp/http, to moze jakims web/ftp
acceleratorem - ktory to zrobi w kilku rownoleglych polaczeniach
(jezeli do celu jest kilkadziesiat ms to niestety jedna sesja TCP/IP
moze nie byc w stanie wysycic kilkadziesiat mbit - w zaleznosci od
konfiguracji stosu tcp/ip na obydwu stronach polaczenia - i nie jest to
wina GTSCE a jedynie wynika z zasady dzialania tcp/ip)...

--
steve
home.pl