Re: Proœba o sprawdzenie

Autor: Marcin Bartnik <mbartnik-NO_at_NO-itfutura-SPAM.com>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 23:26:07 MET

Michal Podsiadly wrote:

> Zauwaz, ze zagranica wraca Ci Naskiem. Posprawdzaj looking-glassy
> zagraniczne i zobacz jak to wyglada z ich strony. Generalnie majac
> dwoch operatorow masz tylko dwa miejsca gdzie mozesz zadzwonic - i w
> tych dwoch miejscach musza Ci pomoc i musisz wszystko zalatwic (sam
> korzystam z Nasku i na fachowa pomoc z ich strony zawsze mozna
> liczyc).

tak, fachowcy w NASKu faktycznie sa. Looking Glassy sprawdzalem i
niepokoi mnie fakt, ze nie widac mojej sieci via TPSA tylko i wylacznie
przez NASK. To jest chyba nie prawidlowe dzialanie. Sprawdzalem rowniez
tutaj:

http://www.robtex.com/bgp/as43344.html

jest tylko kawalek PA z NASKu a brak PI 194.107.124.0. Nie wiem na ile
temu serwisowi wierzyc, a moze sa jakies lepsze?Sprawdzalem np. lg w
Telii i nie widac.

http://www.robtex.com/as/as43344.html - powinno byc PI + PA, a jest
tylko PA.

W looking glass np. w Telii jest widoczna siec _tylko_ przez as8308.
Zastanawia mnie czy ja nie popelniam gdzies bledu, ale faktycznie chyba
bez telefonow temat nie przejdzie i to raczej nie beda telefony do
NASKu, bo przez nich jest OK.