serwerownia na poludniu kraju ?

Autor: Adam Szendzielorz <adam_at_NIESPAMUJprogreso.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 04:25:18 MET

Witam!

Tak, to jest problem polskiego internetu, bo na poludniu kraju nie ma
porzadnej serwerowni! ;)

Szukam *profesjonalnej* serwerowni (dostep 24/h, remote hand 24/h,
administratorzy / NOC dostepni 24/h, UPSy, agregat, ochrona 24/h,
conajmniej kilka niezaleznych lacz do najwiekszych operatorow) na kolokacje
wlasnych maszyn.

Odpalam nowa platforme sprzetowa i moglbym ja juz "testowo" wladowac do
nowej serwerowni. Obecnie korzystam z GTS-Energis Piaseczno - jest niby OK
ale pojawiaja sie czasem rozne drobne problemy, a i wolalbym wszystko
trzymac gdzies blizej mnie (gorny slask). Interesuja mnie glownie Katowice
/ Wroclaw / Krakow i okolice. I tak szukam szukam i nic nie ma :(

Na juz biore cala szafe i 40-50Mbit lacza.
Czekam na oferty :) Wybaczcie leciutki offtopic ale tu siedza chyba wszyscy
przedstawiciele powazniejszych firm i licze, ze sie cos mi sie uda
znalezc:)
pozdr.

--
Adam Sz.