Kradzież kabla tpsa

Autor: gg <gg_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 11:17:08 MET

Witam

Czy wie ktoś co się dzieje na Gaju we Wrocławiu? 4 raz w ciągu ostatnich 6
tygodni ukradli tepsie kabel. Po takiej "awarii" jest kilkanaście godzin
przerwy w działaniu dsla zanim to wszystko pokleją.
Mam na serwerze informację o której przestaje działać internet i zawsze jest
to w okolicach godziny 2 w nocy...

Wiecie może jak reklamować takie "awarie" ? Naprawa trwa zwykle mniej niż
24h (od momentu zgłoszenia - zgłaszam zwykle rano a pod wieczór już działa)
więc chyba nie ma podstaw do reklamacji. Ale z drugiej strony ilość tych
awarii zaczyna być masakryczna...
A moze to tylko ściema z tą kradzieżą kabla . Bo mi sięw głowie nie mieści
że co 2 tyg kradną im kabel... Dzisiaj znowu nie działa a poprzednio chyba w
tamtym tygodniu.

:(

--
pozdrawiam