Re: No i podziel� nam TP SA

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 19:19:56 MET

island@onet.eu wrote:

> Ciekawe jakie bedą ceny hurtowe dostępu do internetu kiedy "TPsa hurt" będzie
> musiał zaoferować jednakowe warunki dla wszystkich operatorów w tym dla "TPsa
> detal" z jego neo. Myślę że jest to krok w dobrym kierunku ku normalności.

ceny dostepu do Internetu mocno sie roznia w zaleznosci od ilosci pasma
jakie sie bierze, a pokaz mi osiedlowke ktora wezmie od tpsa-hurt STM64,
natomiast smieszna sytuacja powstanie w momencie jak do TPSA-detal
przyjdzie telia, dtag albo inne hawe i zaproponuje lepsze warunki od
TPSA-hurt a jak nie kupia to rozkreci afere wsrod akcjonariuszy ze
menagerowie narazaja spolke na straty i trzeba ich wykopac wciskajac
swoich ludzi do zarzadu :>

futszaK